Gyakori kérdések

A feelz.hu weboldalon megvásárolt termékeket házhoz szállítással a GLS futárszolgálat szállítja ki, de van lehetőség csomagpontra vagy automatába kérni a csomagot. A kiszállítási módok költsége emiatt eltérő lehet, a szállítási mód kiválasztása után erről minden esetben a kosárban tájékoztatjuk a vásárlót.

A kártyákért előre utalással vagy átutalással (simplepay) is fizethetsz, hamarosan pedig akár utánvéttel is megvásárolhatóak lesznek a termékek – amennyiben GLS házhoz szállítást választ a vásárló. Csomagpontra történő kiszállítás esetén minden esetben előre vagy banki utalással lehet fizetni.

A rendelés visszaigazolásától számított 1-3 munkanapon belül kiszállításra kerülnek a termékek. Általában a délig leadott rendelések már aznap átadásra kerülnek a kiszállító cégnek, így akár a következő munkanap kiszállításra is kerülhetnek. 

A kézbesítés pontos időpontjáról minden esetben a harmadik fél (GLS) tájékoztatja a vásárlót.



Természetesen, külföldre is lehet rendelni a Feelz kártyajátékból. Ebben az esetben a partnerünk aktuális kiszállítási költsége a vásárlót terheli. Ha külföldre rendelnél, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@feelz.hu email címen!

A kiszállítást követő 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldhetőek a termékek. Ebben az esetben a visszaküldés költsége a vásárlót terheli, azt nem áll módunkban átvállalni. Kizárólag még bontatlan, celofánnal borított kártyacsomagokat tudunk visszavenni, a felbontást követően a visszaküldés nem lehetséges. 

Ha a terméket vissza szeretnéd küldeni, a csomag kézhezvitelétől számított 14 napon belül ezt megteheted. Tedd be akár az eredeti dobozába, akár egy másik csomagba, amiben sérülésmentesen tudod visszaküldeni az alábbi címre: 1032 Budapest, Ágoston utca 18. 4/35.

Kérjük, hogy mindenképp jelezd felénk előzetesen, ha szeretnéd visszaküldeni a terméket, valamint tüntesd fel a csomagon neved és a rendelésed azonosítóját is. A visszaküldés költségét nem tudjuk állni, azonban ha a terméket sérülésmentesen, bontatlanul visszaküldöd, úgy természetesen visszautaljuk az árát. 

Cégnévre történő vásárlás esetén kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a lenti email címen!

Viszonteladás céljából történő vásárlás esetén kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a lenti email címen!

Ha a fentiek között nem találtál választ, akkor írj nyugodtan a hello@feelz.hu email címre és segítünk!