A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) www.feelz.hu és a Vogel Gáborné E.V. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.feelz.hu weboldalon keresztül elérhető termékeket igénybe vevő Felhasználó (a továbbiakban: Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Felhasználó a továbbiakban együttesen: Felek).
Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.feelz.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.
Amennyiben vásárlója kíván lenni a www.feelz.hu weboldalnak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vásárolja meg a www.feelz.hu termékeit, amennyiben az ÁSZF minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk. Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://feelz.hu/aszf/
Szolgáltató adatai
Neve: Vogel Gáborné EV.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: hello@feelz.hu
Adószáma: 66219240-1-41
Egyéni vállalkozói nyilvántartási szám: 32480497
Székhely: 1026 Budapest, Pasaréti út 86/A III.lph fsz. 2.
Levelezési cím: 1036 Budapest, Ágoston utca 18. 4/35.
Bankszámlaszám: 11773023-01011577
IBAN: HU87117730230101157700000000
Nyilvántartásba vevő iparkamara: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
Adatvédelmi nyilvántartási száma: folyamatban…
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
Cégnév: Hostinger International Ltd.
Székhely: 61 Lordou Vironos str., 6023 Larnaca, Cyprus.
Email cím: gdpr@hostinger.com.
Szerver fizikai helye: Európai Unió
Alapvető rendelkezések
2.1.) A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2.) A jelen Szabályzat 2022.04.24. nap napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldalhasználatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
2.3.) A Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem vásárlója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
2.4.) A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Szellemi tulajdonjog
3.1.) A www.feelz.hu weboldalon található minden tartalom: képek, fotók, zenék, videók, dokumentumok, rajzok, ábrák, logók, menük, weblapok, grafikák, formatervek, diagramok, cikkek, funkciók és szoftver (együttesen a „Tartalom”), a www.feelz.hu tulajdona, magyar és nemzetközi szerzői jogi, szellemi tulajdonra értendő törvények vonatkoznak rá. A Tartalmat a Szolgáltató hozzájárulása nélkül egészben vagy részben másolni, közölni, terjeszteni, módosítani nem lehet.
3.2.) A Szolgáltató kizárólagos joggal rendelkezik arra vonatkozóan, hogy saját belátása szerint engedélyezze vagy megtiltsa egészében vagy részben a Tartalom másolását, közzétételét, terjesztését, megjelenítését.
Vásárlás
4.1.) Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
4.2.) Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
4.3.) A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
4.4.) A megjelenített termékek online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A házhoz szállítás díja a Felhasználó által választott lehetőség szerint változhat, ezek tételes megjelölését a Kosárban találja a Felhasználó.
4.5.) A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. A www.feelz.hu weboldalon értékesítésre felkínált termékek képe, illetve azok színe, a használt internetböngésző vagy monitor miatt eltérhetnek a valódi termékek színeitől.
4.6.) Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
4.7.) Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
4.8.) Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
Rendelés menete
5.1.) A Termék kiválasztása után a “Kosárba” gombra kattintva tetszőleges számú terméket a kosárba helyezhet a felhasználó anélkül, hogy ezzel vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.
5.2.) A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is, azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
5.3.) A honlap használata során Ön a honlap tetején található „Kosár megtekintése” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer a „Kosár frissítése” gomb megnyomását követően megjeleníti az Ön által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát is.
5.4.) Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Megrendelés” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.
5.5.) A „Megrendelés” gomb lenyomását követően megjelenik a kosár tartalma, illetve az Ön által kiválasztott termékek megvásárlása esetén az Ön által fizetendő teljes vételár. Ezek után szükséges a vásárláshoz szükséges felhasználói adatokat kitölteni (Név, Cím, szállítási mód, fizetési mód, elérhetőségek).
5.6.) A fenti szövegdobozok kitöltését követően a „Folytatás a következő lépéssel” gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Mégsem” gombra kattintva törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat, és visszaléphet a Kosár tartalmához. A „Folytatás a következő lépéssel” gombra kattintás esetén Ön a „Rendelés áttekintése” oldalra érkezik. Itt láthatja összegezve az Ön által korábban megadott adatokat, így a Kosár tartalmát, a felhasználói, számlázási és szállítási adatokat és az Ön által fizetendő összeget (ezeken az adatokon itt már nem változtathat, csak ha a „Vissza” gombra kattint).
Fizetési módok
6.1.) A www.feelz.hu jelenleg közvetlen banki átutalásos-, valamint az OTP SimplePay rendszerén keresztül Bankkártyás elektronikus fizetési módokra van lehetőség.
6.2.) Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyet fel kell tüntetni az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. ( Bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között is megtalálja). A fizetési határidő ilyen esetben a visszaigazolás hozzáférhetővé válását követő 3 munkanap, mely eredménytelen elteltét követően a Szolgáltató jogosult a szerződéstől indokolási kötelezettség nélkül elállni, mely esetben ön semmilyen igény érvényesítésére nem jogosult.
Banki átutalással történő fizetés esetén a pénzügyi művelet feldolgozó cég az OTP Bank NYRT.
A cég adatai:
OTP BANK NYRT.
1051 Budapest, Nádor utca 16.
Tel.: 06-1-473-5000
Fax: 06-1-473-5955Cg.: 01-10-041585; Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, mint Cégbíróság
Adószám: 10537914-4-44
6.3) Az OTP SimplePay bankkártyás fizetés alkalmával Ön az alábbiakba egyezik bele: Tudomásul veszem, hogy Vogel Gáborné EV (1026 Budapest, Pasaréti út 86/A III.lph. fsz.2., 66219240-1-41 ) adatkezelő által a www.feelz.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Név, Számlázási cím, Szállítási cím, E-mail cím, Telefonszám.
6.4.) Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja az OTP SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
6.5.) Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges. A megrendelés kiegyenlíthető az online bankkártyás fizetési módot választva bankkártyával is. Webáruházunk részére az OTP Mobil Kft. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Mobil fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül az általuk üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a Webáruház oldalán. A Webáruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Szállítási költség
7.1.) A szállítási költséget a harmadik féllel (GLS) köttetett szerződés alapján határozza meg a Szolgáltató.
7.2.) A szállítási költségek minden esetben feltüntetésre kerülnek a „Kosárban”, amikor a felhasználó kiválasztja a számára releváns szállítási módot.
7.3.) A feelz.hu weboldalon feltüntetett kiszállítási árak érvényesek, ezek változásáról a Szolgáltató előzetesen 14 nappal korábban tájékoztatja a felhasználókat.
Megrendelések feldolgozása és teljesítése
8.1.) A megrendelések feldolgozása minden hétköznap 9:00 és 16:00 közötti időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
8.2.) Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 30 napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
8.3.) Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni.
8.4.) Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!
8.5.) A vásárlásról a számla minden esetben a rendelés feladása előtt automatikusan, a rendeléskor megadott e-mail címre kerül megküldésre.
8.6.) A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
8.7.) A megrendelet termék kiszállítására minden esetben a vételár bankszámlánkon történt jóváírását követően kerül sor.
8.8.) Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Elállási jog és visszaküldés
9.1.) Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
9.2.) Amennyiben a megrendelésével bármilyen okból nem elégedett, jogában áll a megvásárolt termékeket a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldeni a Szolgáltatónak. Termékvisszaküldéssel kapcsolatban tájékozódjon a www.feelz.hu oldalon vagy vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: teszt@teszt.hu
9.3.) A termék visszaküldésének költségét a Vásárlónak kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalja e költség viselését.
9.4.) Az elállási jog gyakorlása esetén a Vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
9.5.) A Vásárló nem gyakorolhatja az elállás jogát, ha a Szolgáltató számára visszaküldött termék egyértelműen a nem rendeltetésszerű használatból eredendően hibás.
9.6.) Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a termék kiküldéséhez felmerülő szállítási díjat is. A visszaküldést érintő szállítási díjat nem áll módjában kifizetni.
9.7.) A Vásárló minden további teendő nélkül elállhat a vásárlástól, abban az esetben, amíg a Szolgáltató át nem adta a harmadik félnek kiszállításra a megvásárolt termékeket. Amennyiben a megadott elérhetőségeken írásban él az elállás jogával, úgy a Szolgáltató haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül téríti meg a vásárlás összegét.
Panaszkezelés
10.1.) A Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszt tehet. Az Ügyfél a vásárlás során esetlegesen felmerülő panaszait az 1. pont alatt szereplő elérhetőségek valamelyikén teheti meg. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.
10.2.) Szóbeli panasztétel esetén az Ügyfél szóbeli panaszát a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben az Ügyfél a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy az Ügyfél panaszáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, és annak tartalmát egyezteti és jóváhagyatja az Ügyféllel. A jegyzőkönyv másolati példányát a Szolgáltató átadja az Ügyfélnek. A panaszt annak beérkezését követően a Szolgáltató megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30 napon belül indokolással ellátott választ küld.
10.3.) A panaszról készült jegyzőkönyv a következők adatokat tartalmazza: Ügyfél neve, Ügyfél lakcíme, székhelye, illetve amennyiben szükséges, levelezési címe, a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja, az Ügyfél panaszának részletes leírása, az Ügyfél által vásárolt termék cikkszáma vagy egyéb termék beazonosításra alkalmas azonosító, a jegyzőkönyvet felvevő személy és az Ügyfél aláírása (utóbbi formai elem személyesen közölt szóbeli panasz esetén elvárt).
10.4.) Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szolgáltató megvizsgálja és vizsgálat eredményéről az Ügyfélnek a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről az Ügyfelet a Szolgáltató elektronikus úton értesíti. A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szolgáltató vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja.
10.5.) A Szolgáltató válaszlevelében kitér a panasz teljeskörű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A Szolgáltató tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. A Szolgáltató törekszik arra, hogy válaszlevelében az Ügyfél valamennyi kifogására érdemi választ adjon.
10.6. ) A panaszkezelés során következő adatokat kérheti el a Szolgáltató el az Ügyféltől: Ügyfél neve, Ügyfél lakcíme, székhelye, levelezési címe, Ügyfél telefonszáma, Értesítés módja, Panasszal érintett termék vagy szolgáltatás cikkszáma vagy egyéb azonosító száma, Panasz leírása, oka, Ügyfél panasszal kapcsolatos igénye, A panasz alátámasztásához szükséges, az Ügyfél birtokában lévő dokumentumok másolata, A panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat
10.7.) A Szolgáltató a panaszkezelés során az Ügyfél által benyújtott adatokat az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli.
10.8.) Az írásbeli panaszokat – beleértve a személyes megjelenés során előadott panaszról készült jegyzőkönyvet is – továbbá az azokra adott válaszokat a Szolgáltató öt évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Szolgáltató leselejtezi. A panasznyilvántartásban rögzített személyes adatokat kizárólag a panaszügyek regisztrálásának és a panaszügyek elbírálásának céljából használja fel a Szolgáltató.
10.9.) Amennyiben az Ügyfél panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy az Ügyfél az alábbi hatóságokhoz és testülethez fordulhat: Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelet: Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben szabályozott fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén, fogyasztóvédelmi eljárás kezdeményezhető. (Illetékesség: az a hatóság jár el, amelynek illetékességi területén: az ügy tárgyát képező tevékenységet gyakorolják vagy gyakorolni kívánják, vagy a jogellenes magatartást elkövették.) Cím: 1088 Budapest, József krt 6. Telefonszám: (1) 459-4911.
Egyéb rendelkezés
11.1.) A Szolgáltató által üzemeltetett www.feelz.hu biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalakon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
11.2.) A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalakra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
11.3.) A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató, mint adatkezelő a következő cégeknek adja tovább az adatokat adatfeldolgozás céljából: GLS General Logistics Systems Hungary Kft. futárszolgáltató részére, mely társaság a megrendelt áruk kiszállítása körében működik együtt a szolgáltatóval.
11.4.) Szolgáltató az Ügyfél adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként (a 7-es pontban felsorolt logisztikai partnereink) jár el. A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.
11.5.) A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani, a hatályba lépését követően adott ügyfél-megrendelések alapján létrejött jogviszonyokban alkalmazandó.
11.6.) Jelen szerződés a Ptk. 6:82.§-a alapján elektronikus úton kötött szerződésnek minősül.